Szósta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 2,68 mln widzów, czyli o 550 tys. osób mniej niż czwarta odsłona widowiska emitowana jesienią ub.r. Polsat w czasie nadawania show jest jednak cały czas liderem rynku telewizyjnego.
„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany jest w Polsacie w piątki o godz. 20.05, począwszy od 2 września br. Średnia oglądalność trzech odcinków szóstej edycji show wyniosła 2,68 mln widzów, co przełożyło się na 19,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek widowiska. Obejrzało go 2,79 mln widzów.
Oglądalność „Tańca z Gwiazdami 6” odcinek po odcinku
Zobacz tabelęDla porównania, czwartą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało po trzech odcinkach 3,23 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 22,25 proc. oraz 16,04 proc. Oznacza to, że talent-show stracił 550 tys. widzów.
Polsat w czasie emisji tanecznego formatu cały czas zajmuje pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy końcówkę hitowych „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw”, „Rodzinkę.pl” i początek „Artystów”, co daje jej 11,50 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,84 proc.), a czwarte - TVP2 (kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Gorzki smak cukru” i filmy fabularne; 8,09 proc.).
W grupie komercyjnej 16-49 liderem jest już jednak TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie 16-59 pierwszy jest Polsat, a dalsze miejsca zajmują tutaj odpowiednio: TVN, TVP2 i TVP1.
Widownia „Tańca z Gwiazdami 6” na tle konkurencji
Zobacz tabelęUdział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,61 proc.