Pierwsza seria "Jazdy Figurowej" - emitowanej przez TV4 - miała 178 tys. widzów. Talk-show zapewnił stacji wpływy reklamowe na poziomie 820 tys. złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Program będzie kontynuowany, jego nowe odcinki pojawią się wiosną.
TV4 podczas emisji "Jazdy figurowej" miała średnio 2,21 proc. udziału w rynku. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl największą widownię zgromadził program nadany 19 października. Zobaczyło go 273 tys, widzów (3,18 proc. udziału w rynku).
Zobacz tabelęProgram cieszył się zainteresowaniem zarówno kobiet jak i mężczyzn. Najchętniej oglądali go mieszkańcy największych miast.
Zobacz tabelę
Druga seria talk-show pojawi się na wiosnę. - Wracamy do studia już w lutym. Zasada dwóch znanych gości i tak zwanego "oszołoma" na deser pozostanie niezmienna - tłumaczy nam Michał Figurski. - Nie zabraknie jednak niespodzianek - zapewnia.