Telewizja 2007-09-19
0

Szymon Majewski nie daje szans konkurencji

Emitowana w TVN od początku września piąta już edycja programu 'Szymon Majewski Show' jest najchętniej oglądaną audycją w paśmie swojej emisji. Obecnie pokazywane odcinki satyrycznego programu mają także większą widownię niż wydania nadawane rok temu.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków piątej serii programu "Szymon Majewski Show" wyniosła 3,3 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Udziały TVN w rynku telewizyjnym podczas emisji programu (poniedziałki 21.30 - 22.30) ukształtowały się na poziomie 26,31 proc. w grupie wszystkich widzów i 26,43 proc. w grupie wiekowej 16-49 lat.

Zobacz tabelę

Dla porównania rok temu pierwsze dwa wydania trzeciej serii "Szymon Majewski Show" (program emitowano wtedy dopiero od 11 września) osiągnęły udziały na poziomie odpowiednio 23,76 proc. i 24,37 proc., a ich oglądalność wyniosła 2,92 mln osób.

Tak dobre wyniki obecnej edycji programu sprawiły, że w pierwszych trzech tygodniach września TVN był w poniedziałki pomiędzy 21.30 i 22.30 najchętniej oglądaną stacją. Na drugim miejscu znalazł się Polsat emitujący w tym czasie filmy w cyklu "Megahit" z udziałami wynoszącymi 25,09 proc. Dalej uplasowały się: TVP2 (14,8 proc.; "Panorama" i "Brzydula Betty") oraz TVP1 (11,96 proc.; m.in. "Forum" i "Teleexpress Nocą").

Zobacz tabelę

Program Szymona Majewskiego oglądają głównie kobiety. Produkcja cieszy się największą popularnością także wśród widzów w wieku od 30 do 39 lat oraz powyżej 45. roku życia, mieszkańców najmniejszych i największych miast, oraz osób z wykształceniem średnim i wyższym.

Zobacz tabelę

Autor: pp / foto: TVN

Więcej informacji: Szymon Majewski

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas