Internet 2025-01-30
17

Kluczowe zmiany w Grupie naTemat. Trzech nowych szefów obszarów

Albert Długoszewski, Klaudia Szarowska-Gąsior, Katarzyna Łapińska Albert Długoszewski, Klaudia Szarowska-Gąsior, Katarzyna Łapińska

Klaudia Szarowska-Gąsior, Katarzyna Łapińska i Albert Długoszewski będą zarządzać w Grupie naTemat nowymi obszarami. – To kluczowe zmiany związane z naszą strategią na 2025 rok – mówi Milena Bryła, redaktor naczelna naTemat i członkini zarządu Grupy. 

Klaudia Szarowska-Gąsior od stycznia objęła stanowisko Dyrektorki ds. Sprzedaży i Wzrostów Social Media w Grupie naTemat. Wcześniej pełniła funkcję head of sales and product w AszDzienniku.

Katarzyna Łapińska została dyrektorką obszaru creation & delivery. Albert Długoszewski z kolei został head of social media wszystkich serwisów Grupy.

– Rozwój kanałów Social Media oraz ich monetyzacja to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Grupy w 2025 roku. Nasze kanały należą do jednych z największych na rynku a doświadczenie Klaudii, Katarzyny oraz Alberta pomoże nam stworzyć najwyższej jakości produkt dla użytkowników oraz klientów w tym obszarze – mówi Milena Bryła.

Zobacz: Nowa szefowa biura reklamy w Grupie naTemat

Awanse w Grupie naTemat

Klaudia Szarowska-Gąsior jest związana z Grupą od 2021 roku. Wcześniej pracowała w dziale social media oraz w dziale sprzedaży naTemat. W ubiegłym roku objęła stanowisko Head of Sales and Product ASZdziennika. Jest również wykładowczynią influencer marketingu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Katarzyna Łapińska do naTemat dołączyła w 2024, objęła wtedy stanowisko head of product video. Wcześniej przez dwa lata pracowała jako project manager w redakcji Moto.pl – odpowiedzialna była tam za opracowywanie koncepcji dotyczących nowych produktów i projektów specjalnych. Na początku pracy w Agorze związana była z działem sprzedaży „Gazety Wyborczej”.

Albert Długoszewski z naTemat związany jest od 2024 roku, dotąd jako szef social media portalu naTemat. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży medialnej i marketingowej. W przeszłości pracował w grupie KWEJK.pl, zarządzał działem wideo w grupie mediowej Iberion oraz zajmował się PR-em Polskiego Związku Wędkarskiego. 

Autor: Justyna Dąbrowska-Cydzik

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (17) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas