Reklama 2010-06-04
5

Szafobus w kampanii Cropp „No Damage No Fun”

Pod hasłem „No Damage No Fun” trwa kampania reklamowa odzieży Cropp. W ramach akcji po największych miastach jeździ szafobus.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Cropp zachęca młode osoby do zmieniania swojego wizerunku. Taką stylizację pod okiem fachowców można przejść w szafobusie – specjalnym autobusie jeżdżącym po największych polskich miastach. Pojazd przypominający czerwony, londyński autobus krążył już po Trójmieście o Poznaniu, a w najbliższym czasie pojawi się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.

Informacje o trasach przejazdu szafobusu na bieżąco zamieszczane są na profilu Cropp w serwisie Facebook. Ponadto o akcji – zaplanowanej do 12 czerwca – informują specjalne plakaty.

Autor: tw

Więcej informacji: szafobus, Cropp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas