Reklama2013-01-31

Sylwia Rękawek-Michoń: z Leo Burnett do Lowe GGK

Sylwia Rękawek-Michoń objęła funkcję senior art directora w agencji Lowe GGK. Poprzednio pracowała w Leo Burnett Warsaw, a wcześniej m.in. w Change Integrated, Euro RSCG Warsaw i Kolle Rebbe Hamburg.

W Lowe GGK Sylwia Rękawek-Michoń będzie tworzyć team kreatywny wraz z senior copywriterem Patrykiem Michoniem. Będą pracowali m.in. dla Unilevera, Warty i US Pharmacia, podlegając bezpośrednio dyrektorowi kreatywnemu Marcinowi Nowakowi.

Poprzednio przez 2,5 roku Sylwia Rękawek-Michoń była senior art directorem w Leo Burnett Warsaw. Wcześniej pełniła taką samą funkcję w agencjach Change Integrated, Euro RSCG Warsaw i Kolle Rebbe Hamburg. Ponadto pracowała w JWT Warsaw i Czajkowski & Brajdic Advertising.

Ogółem z branżą reklamową jest związana od 14 lat. Przygotowywała projekty dla takich klientów jak m.in. P&G, Cadbury Wedel, Hortex, Maspex, Orlen, Era, Link 4, Play, Hochland, Cussons i Peugeot. Jej prace były nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamowych.

Autor:tw

Więcej informacji:Lowe GGK, Sylwia Rękawek-Michoń

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter