PR 2021-06-27
0

Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki w zespole Proomni

Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki dołączyli do Proomni, spółki digital marketingowej będącej częścią Grupy Komunikacja Plus.

Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki odpowiadają za działania e-commerce w zespole Tomasza Kwiatkowskiego, head of e-commerce.

Sylwia Burdziałowska objęła stanowisko senior e-commerce account managera w Proomni, gdzie koordynuje pracę zespołu client service. Odpowiada m.in. za wprowadzenie produktów marki Trefl na polski Amazon. Ponadto wspiera rozwój sprzedaży firmy Inglot na Amazon na wybranych rynkach europejskich.

Posiada ponad 5 letnie doświadczenie w kierowaniu projektami e-commerce, Digital, Print i IT przy realizacji kampanii na poziomie globalnym i lokalnym. W ramach kompleksowej obsługi w Pathfinder 23 wspierała działania Royal Canin w zakresie strategii w obszarze e-commerce.. Przy współpracy z międzynarodowymi markami takimi jak: Royal Canin, COTY i Procter & Gamble była odpowiedzialna za tworzenie globalnego contentu oraz wytycznych dla rynków lokalnych. Odpowiadała również za lokalne adaptacje i implementację contentu na stronach e-retailerów. W EG+ Worldwide nadzorowała natomiast kampanie cross-channel Hewlett-Packard promujące obecne i nowe produkty firmy wprowadzane na rynek. Wcześniej związana zawodowo z takimi firmami jak: IMB i Unilever.

Marcel Zawadzki objął funkcję project managera. Po przejściu do Proomni zajmuje się obsługą sprzedaży e-commerce na rynku niemieckim. Zarządza m.in. kontem Seller marki Inglot na Amazon oraz odpowiada za obsługę pozostałych platform marketplace w Niemczech tj.: eBay oraz Zalando.

Marcel Zawadzki karierę zawodową w  branży e-commerce rozwija od 2018 roku. Od początku zdobywa kompetencje po agencyjnej stronie branży (pracował m.in. w Pathfinder23). Pierwsze kroki zawodowe stawiał realizując globalne projekty contentowe oraz biorąc udział w projekcie budowania strategii e-commerce dla jednej z największych firm kosmetycznych na świecie.

Następnym etapem w jego karierze była obsługa Royal Canin na rynkach skandynawskim i holenderskim. Jego głównym zadaniem było rozbudowywanie relacji z klientem tworząc projekty contentowe i rekomendacje strategiczne w obszarze e-commerce.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter