Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Group) wygrała przetarg na przygotowanie kampanii bożonarodzeniowej dla sieci sklepów Empik. Jej start zaplanowano na połowę listopada br.
Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy, będzie komunikowana w telewizji, radiu i intrenecie. Planowane są też niestandardowe działania.
Prace zespołu kreatywnego koordynuje Jacek Szulecki, executive creative director), a za strategię odpowiedzialna jest Weronika Sołtysiak, planning manager.
- Mimo że nigdy wcześniej nie pracowaliśmy z agencją Leo Burnett, to doskonale wyczuła ona nasze potrzeby i misję marki. Wybrany do realizacji koncept idealnie oddaje wartości i wpisuje się w koncepcję naszej komunikacji, a także, co ważne, chwycił nas za serce - komentuje Olga Tobiasz, brand manager Empik.
Kampania wystartuje w połowie listopada, a zakończy się pod koniec grudnia.
Empik nie podaje, ile i jakie agencje brały udział w przetargu. Firma obecnie pracuje z agencją reklamową Grey Group Poland.
Agencja ta była autorem kreacji świątecznej kampanii Empiku sprzed 2 lat pod hasłem „Najważniejsze znajdziesz w środku”, którą uznano za jedną z najlepszych bożonarodzeniowych reklam 2016 roku.
Aktualnie prowadzi przetarg, w którym wybiera agencję reklamową odpowiedzialną za nową platformę komunikacji marki. Zwycięzca postępowania zostanie ogłoszony w listopadzie.