Drugą edycję programu „Świat się kręci” ogląda średnio 1,27 mln osób, więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVP1 w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam od września wyniosły 24,3 mln zł.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 11 grudnia 2014 roku średnia oglądalność nadawanego w TVP1 w dni powszednie o 18.30 programu „Świat się kręci” wyniosła 1,27 mln widzów. Przełożyło się to na 9,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 5,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 10 listopada br., które zainteresowało 2,01 mln osób.
Zobacz tabelę
W porównaniu do niemal analogicznego okresu ub.r. „Świat się kręci” zyskał 100 tys. widzów. Wówczas (w okresie od 2 września do 23 grudnia ub.r.) talk-show gromadził bowiem średnio 1,17 mln oglądających, co przekładało się na odpowiednio 9,36 proc. oraz 5,48 proc. udziału (zobacz te dane).
Natomiast cały pierwszy sezon „Świata się kręci” (pokazywany w okresie od 2 września ub.r. do 9 czerwca br.) oglądało średnio 1,19 mln widzów, a udział produkcji kształtował się na poziomie odpowiednio 9,37 proc. i 5,38 proc. (więcej na ten temat).
TVP1 w czasie nadawania magazynu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN nadający wówczas „Szpital” i „Fakty”, który osiąga w tym paśmie 22,60 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat („Pierwsza miłość” i „Wydarzenia”; 16,98 proc.). Nieco słabiej od TVP1 wśród tzw. „wielkiej czwórki” radzi sobie TVP2 (gł. „Sport telegram”, „Pogoda” i „Jeden z dziesięciu”; 9,74 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Zobacz tabelę
Wpływy reklamowe z magazynu w obecnym sezonie dotychczas wyniosły 24,3 mln zł.
„Świat się kręci” oglądać można na antenie TVP1 w dni powszednie o godz. 18.30. Program prowadzą na zmianę Agata Młynarska i Maciej Kurzajewski.