Pierwsze trzy odcinki nowego programu rozrywkowego Polsatu „SuperDzieciak” oglądało średnio 1,71 mln osób. Stacja w czasie emisji nowego talent-show zajmuje trzecie miejsce w rynku, przegrywając z „Mam talent!” i „The Voice of Poland”.
Nowy talent-show „SuperDzieciak” nadawany jest na antenie Polsatu od 10 października w soboty o godz. 20.05
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że trzy pierwsze odcinki programu zgromadziły średnio 1,71 mln widzów, co przełożyło się na 10,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 9,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek formatu - obejrzało go średnio 1,81 mln osób.
Oglądalność programu odcinek po odcinku
Zobacz tabelęPolsat w trakcie emisji „SuperDzieciaka” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN, nadający wówczas „Mam talent!” i filmy fabularne, co daje tej stacji 17,94 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Dwójka („The Voice of Poland”; 13 proc.), zaś słabiej od Polsatu wypada Jedynka („Komisarz Alex” i filmy; 10,75 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Widownia „SuperDzieciaka” na tle konkurencji
Zobacz tabelęTalent-show „SuperDzieciak” oparty jest na holenderskim formacie „SuperKids”. Uczestnikami programu są dzieci w wieku od 4 do 14 lat, utalentowane sportowo, artystycznie, tanecznie lub naukowo. Występy dzieci ocenia blisko stu ekspertów z różnych dziedzin oraz czteroosobowe jury. W gronie jurorów są Magdalena Stużyńska, Dawid Kwiatkowski, Roma Gąsiorowska i Dariusz Michalczewski,a show prowadzą Katarzyna Ankudowicz i Wojciech „Łozo” Łozowski (więcej na ten temat).
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,40 proc. (więcej na ten temat).