Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji zaprosiło agencje do składania ofert na kompleksową obsługę kampanii pod hasłem „Wybory bez barier”. Dało im na to sześć dni, wliczając w to weekend.
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji w piątek 18 września br. opublikowało na swojej stronie internetowej zapytanie ofertowe dotyczące planowanej kampanii „Wybory bez barier”. Do zadań zainteresowanych agencji należy przygotowanie kreacji, produkcja materiałów i zaplanowanie oraz emisja kampanii. Termin składania ofert mija 23 września br., a kampania ma ruszyć już z końcem miesiąca i potrwać do 24 października br.
Akcja ma obejmować internet, telewizję i radio. Jej celem jest zwiększenie uczestnictwa osób niepełnosprawnych w zbliżających się wyborach samorządowych. Skierowana jest przede wszystkim do tych osób, które dotychczas nie brały udziału w wyborach z powodu barier ograniczających dostęp do lokalu wyborczego i barier w komunikowaniu się ograniczających możliwości samodzielnego głosowania.
Na potrzeby kampanii mają powstać: telewizyjny spot reklamowy, w dwóch wersjach: 15- i 30-sekundowej, dwa spoty radiowe, bannery internetowe oraz strona Wyborybezbarier.org.pl.
Działania mają obejmować cztery główne ogólnopolskie stacje telewizyjne i ich kanały tematyczne, a także Radio ZET, RMF FM, RMF Maxxx, Program I Polskiego Radia oraz wybrane serwisy internetowe. Ma dotrzeć minimum do 15 mln osób.