Internet2012-12-18

Stopklatka.pl w zmienionej wersji: nowe logo i dział plotkarski

Ruszyła nowa odsłona serwisu filmowego Stopklatka.pl. Witryna zyskała nowe logo i dział „Czerwony dywan”.

Stopklatka.pl została udostępniona w nowym layoucie - ze zmienioną kolorystyką oraz inną formą prezentacji treści zarówno na stronie głównej, jak i wszystkich podstronach. Serwis ma też nowe logo.

Ponadto w witrynie pojawił się dział „Czerwony dywan”, na który składają się sekcje „Gwiazdy” i „Prosto z Hollywood”. - Będziemy z humorem, odwagą i przede wszystkim taktem zaglądać za kulisy filmowego światka, dostarczając świeżutkie newsy, a także bardziej przekrojowe, niekiedy krytyczne artykuły. Zawsze w apetycznej, atrakcyjnej formie - zapowiada redaktorka tego działu Anna Tatarska. - Otacza nas kultura popularna i udawać, że jest inaczej, byłoby hipokryzją. Chcemy ucywilizować pojęcie plotki - podkreśla.



Piotr Olak, prezes spółki Stopklatka SA, zapowiada, że to dopiero pierwszy etap zmian w serwisie. - Na pierwsze półrocze 2013 roku planujemy wprowadzenie nowych funkcjonalności - mówi. Nową wersję Stopklatka.pl we własnym zakresie przygotował zespół prowadzący witrynę.

Według danych z Megapanelu PBI/Gemius w październiku br. Stopklatka.pl zanotowała 411 tys. użytkowników (200 tys. mniej niż rok wcześniej) i 3,1 mln odsłon, czyli 1,2 mln mnie niż przed rokiem (zobacz szczegółowe dane).

Autor:tw

Więcej informacji:Stopklatka.pl

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(2)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter