Reklama 2011-12-22
0

Starcom z globalnym budżetem medialnym Novartis

Firma Novartis powierzyła swoje globalne obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów należącemu do holdingu Publicis Groupe domowi mediowemu Starcom.

Przetarg na warty ponad 600 milionów dolarów globalny budżet medialny Novartis wystartował w kwietniu tego roku (więcej na ten temat).

W finałowej fazie Starcom pokonał do tej pory obsługujący farmaceutycznego giganta dom mediowy MEC (WPP Group), a wcześniej z rywalizacji odpadła agencja Initiative (Interpublic Group). Starcom ma rozpocząć pracę dla Novartis pod koniec I kwartału 2012 roku.

Autor: km

Więcej informacji: Starcom, Novartis

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter