„Stąd się bierze moc rosołu” to hasło nowej kampanii kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland. Do zadań agencji należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych w telewizji, mediach społecznościowych i digitalu.
Nowa kampania reklamowa kostek drobiowych Winiary skupia się na emocjach, które towarzyszą przygotowaniu i dzieleniu się tą zupą. Marka podkreśla, że w końcu rosół najczęściej gotuje się z myślą o innych
Kampania podkreśla też rolę produktu – kostka drobiowa WINIARY wzbogaca smak rosołu i sprawia, że jest jeszcze lepszy – intensywny i esencjonalny.
Agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30” i 15”, kreacje wideo i statyki na platformach Mety, Google i YouTube. Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, produkcją zajęła się Film Produkcja, postprodukcją – ORKA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare.