W październiku ub.r. na czele sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich umocniło się „Moje Mieszkanie”, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w październiku 2016 roku wyniosła 61 979 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 23,82 proc. - najbardziej w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem były „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 9 proc. do poziomu 41 974 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 40 007 egz., po wzroście o 2,62 proc.
Oczko niżej uplasował się magazyn „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego średni wynik zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 13,89 proc. do 25 226 egz.
Zobacz tabelęW październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 12,46 proc., też pochwalić się mógł miesięcznik „Moje Mieszkanie”. Z kolei największy spadek odnotowało tutaj „M jak Mieszkanie” - było to 8,34 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.