Reklama 2009-09-23
0

'Sprawdzaj co pijesz' w kampanii Minerado (wideo)

Pod hasłem "Sprawdzaj co pijesz" ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napoju Minerado. Akcja podkreśla, że nie zawiera on - w przeciwieństwie do Caprio - substancji słodzących.

Rozpoczęta właśnie w telewizji kampania reklamowa napoju Minerado zestawia tę markę z Caprio, pokazując różnice między produktami na przykładzie zawartego na ich opakowaniach napisu "Bez dodatku cukru". W przypadku Caprio wiąże się on z obecnością sztucznych słodzików, natomiast w przypadku Minerado wyklucza te substancje, będąc w pełni zgodnym z rzeczywistością. Przekaz pod hasłem "Sprawdzaj co pijesz" wspiera relauch marki Minerado, zachęcając jednocześnie do uważnego czytania etykiet na napojach.




W ramach akcji 15-sekundowy spot jest emitowany w TVP1, Polsacie, TVN, TVP2, TVP3, TV4, TVN7 oraz kanałach tematycznych z pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8 Communications Group, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Autor: tw

Więcej informacji: Minerado

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas