Internet 2019-05-06
0

Spotify testuje listy odtwarzania z podcastami

Spotify chce stać się ważnym graczem na rynku podcastów. Potwierdzają to testy prowadzone właśnie przez serwis na niewielkiej grupie użytkowników.

Pomysłem Spotify na zwiększenie popularności podcastów jest ich umieszczanie w algorytmicznie generowanych listach odtwarzania. W ramach testu, do którego wgląd zdobył serwis The Verge, kilka krótkich podcastów pojawiło się obok spersonalizowanych sugestii muzycznych na liście odtwarzania.

Co ciekawe jednak, taka eksperymentalna lista odtwarzania o nazwie "Your Daily Drive" zawierająca podcasty w języku portugalskim wyświetliła się użytkownikowi posługującemu się wyłącznie językiem angielskim. The Verge podejrzewa, że stało się to przez przypadek, a Spotify prowadzi testy w którymś z portugalskojęzycznych pańśtw.

Ekspansję Spotify w branży podcastów potwierdzają także inne działania firmy. Już kupiła ona sieci Gimlet Media i Parcast oraz platformę Anchor, a na przejęcia w tym sektorze zamierza przeznaczyć w tym roku pół miliarda dolarów.

Autor: km

Więcej informacji: Spotify

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas