Reklama 2010-07-30
1

SpongeBob promuje wśród dzieci bezpieczeństwo na drodze

Rusza kampania społeczna mająca na celu ograniczenie liczby wypadków drogowych z udziałem dzieci. Twarzą akcji – organizowanej przez Komendę Główną Policji, Ministerstwo Zdrowia i kanał Nickelodeon – jest kreskówkowy bohater SpongeBob.

Startująca właśnie kampania „Bezpieczna droga z radami SpongeBoba” ma na celu poprzez zabawę i interakcję wyrabianie u dzieci nawyków bezpiecznego zachowania na drodze. Przekaz jest oparty na interakcji z małymi odbiorcami, którzy mogą odpowiadać na pytania dotyczące bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W żartobliwej formie zadaje je SpongeBob Kanciastoporty, bohater kreskówki nadawanej w kanale Nickelodeon.

Pierwszy etap kampanii – organizowanej przez Komendę Główną Policji, Ministerstwo Zdrowia i Nickelodeon we współpracy z magazynem „Mamo to ja” i firmą reklamy zewnętrznej News Outdoor – obejmuje 300 nośników outdoorowych w formacie 6x3 i 50 nośników w formacie 12x3. We wrześniu akcja rozpocznie się w telewizji i prasie oraz w ramach działań prewencyjnych policjantów. Kreację kampanii przygotowała agencja Change Communications.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas