Joanna Kozłowska, Marcin Hajduk i Karol Jurga zasilą zarząd spółki Yieldbird już w marcu. Jednocześnie ze swoich funkcji w zarządzie rezygnują jego dotychczasowi członkowie i współzałożyciele firmy – Marcin Ekiert i Bartłomiej Chmiel.
Marcin Ekiert, prezes i współzałożyciel Yieldbird, od lipca br. dołączy do rady nadzorczej spółki. Z zarządu Yieldbird odejdzie również Bartłomiej Chmiel, dotychczas jej dyrektor operacyjny, który od listopada 2024 r. jest prezesem spółki Gazeta.pl. Nowi członkowie zarządu końca czerwca br. będą stopniowo przejmowali obowiązki Ekierta i Chmiela.
Czytaj więcej: Agora rozliczyła program motywacyjny z menedżerami Yieldbird, ma 100 proc. udziałów
– Naszym zadaniem jako nowego zarządu jest wyznaczenie kierunku, który pozwoli Yieldbird na dalszy, efektywny rozwój w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Stawiamy na ewolucję, nie rewolucję – nasza strategia pozostaje niezmienna. Wciąż koncentrujemy się na rozwoju oferty SaaS (Platformy Yieldbird) i usługi bezpośredniej sprzedaży powierzchni reklamowej – mówi Joanna Kozłowska.
Joanna Kozłowska w roli chief operating officer będzie odpowiedzialna za działania operacyjne, finanse i HR. Ze spółką i branżą ad tech jest związana od 7 lat. W tym czasie odpowiadała za prowadzenie działu HR&operations, a następnie również za obszar finansów. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. realizując projekty HR w sektorze bankowym oraz korporacyjnym dla firm w Polsce i za granicą.
Czytaj więcej: Internet w Agorze wciąż pod kreską, chociaż Gazeta.pl zarabia więcej
Marcin Hajduk jako chief product officer będzie odpowiedzialny za rozwój produktu i technologię. Jest związany z Yieldbird i branżą ad tech od ponad 5 lat. W tym czasie odpowiadał za stworzenie i rozwój portfolio produktów technologicznych spółki. Wcześniej zdobywał doświadczenie realizując projekty doradcze dla liderów swoich branż w ramach jednej z globalnych firm doradztwa strategicznego.
Karol Jurga będzie pełnił funkcję chief revenue officer odpowiedzialnego za sprzedaż i obsługę klienta. W Grupie Agora pracuje od 10 lat, a od 7 lat odpowiada za utrzymanie i rozwój biznesu Yieldbird. Dodatkowo od roku nadzoruje także sprzedaż i pozyskiwanie nowego biznesu. Wcześniej w Gazeta.pl zajmował się pozyskiwaniem ruchu z mediów społecznościowych na serwisy portalu. Swoją przygodę z mediami zaczynał od stworzenia Sportowej Agencji Informacyjnej inSport, oferującej dostęp do informacji sportowych dla mediów w Polsce.
Czytaj więcej: Z e-reklamowej spółki Agory odszedł szef od przychodów
Yieldbird to spółka technologiczna specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych. Firma zatrudnia kilkudziesięcioosobowy zespół analityków, programistów, specjalistów ds. sprzedaży, wydajności i obsługi, którzy współpracują z ponad 250 wydawcami w ponad 40 krajach świata.