Reklama 2011-03-03
1

Śpiewająca kampania Intermarche (wideo)

Startuje wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa supermarketów Intermarché. Akcję przygotowały firmy Opus B, Plankton i Starcom.

Ruszająca właśnie kampania Intermarché podkreśla, że supermarkety tej sieci we własnym zakresie zajmują się rozbiorem i wędzeniem mięsa oraz wypiekiem pieczywa. Przekaz podkreśla, że sklepy te oferują duży wybór świeżych owoców i warzyw oraz wiele innych tanich produktów. Jednocześnie akcja promuje nowe logo Intermaché, a 15-sekundowe spoty reklamują konkretne produkty dostępne w tych supermarketach.



Kampania obejmuje telewizję (wszystkie największe kanały), radio (RMF FM i rozgłośnie lokalne), internet (Onet.pl i serwisy MojeMiasto) oraz outdoor (billboardy). Za kreację odpowiadała agencja reklamowa Opus B, za postprodukcję – agencja Plankton, a za zakup mediów – dom mediowy Starcom.

Autor: tw

Więcej informacji: śpiewająca kampania, Intermache

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas