Dom Mediowy SPC House of Media prowadzi kampanię reklamową Turcji na zlecenie tamtejszego Ministerstwa Kultury i Turystyki. Obejmuje ona telewizję, outdoor, prasę i internet.
Kampania w telewizji objęła telewizje m.in. National Geographic, BBC Entertainment, Canal+, Travel Channel, Tele5, AXN, Comedy Central, Ale Kino!.
W prasie reklama pojawiła się głównie w tygodnikach Polityka, Newsweek, Wprost oraz w magazynach life 'stylowych (Logo, Galmour) i podróżniczych (Voyage, National Geographic Traveller).
Od kwietnia do czerwca w ośmiu miastach Polski trwa kampania outdoorowa. Wykorzystywane są frontlighty 6x3m i 12x4 m, citylight'y i backlight na warszawskim lotnisku im. Fryderyka Chopina. W kwietniu też kampanię wystartowała kampania w największych portalach ogólnotematycznych w internecie (Wirtualna Polska, Onet, Gazeta).
SPC House of media pracowało już wcześniej dla Ministerstwa Kultury i Turystyki Turcji. Przez ostatni rok za kampanię dla Ministerstwa Kultury i Turystyki odpowiedzialny było dom mediowy MPG.