Telewizja 2008-02-11
0

Spada widownia TVP Info i TVN 24

W styczniu br. w porównaniu do stycznia ub. r. spadła oglądalność i udziały TVP Info. Minimalnie mniej widzów miała także TVN 24, choć jej udziały poszły do góry. Spośród mniejszych kanałów w stosunku miesięcznym zyskuje Superstacja, a widownia TV Biznes w praktyce jest stała.

W zeszłym miesiącu średnia oglądalność kanału TVP Info wyniosła 290 tys. osób, a udziały tej stacji ukształtowały się na poziomie 4,40 proc. i były niższe niż w styczniu zeszłego roku, ale wyższe niż w grudniu 2007 r. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Z kolei TVN 24 oglądało w zeszłym miesiącu 179 tys. widzów. Udziały kanału, wynoszące 2,71 proc., były wyższe zarówno od tych osiągniętych w styczniu, jak i grudniu 2007 roku. Jednak pomimo ich wzrostu w stosunku rocznym, średnia oglądalność stacji spadła w tym ujęciu o ok. 1,5 tys. widzów.

Zobacz tabelę

W grupie odbiorców telewizji kablowej i satelitarnej udziały TVP Info wyniosły w styczniu 2008 roku 3,29 proc. i były słabsze niż w analogicznym miesiącu zeszłego roku. Podobnie było w przypadku stacji TVN 24, której udziały w styczniu ubiegłego roku były o 0,21 pkt. proc. wyższe niż w zeszłym miesiącu, kiedy wyniosły 4,75 proc. Zobacz tabelę

W styczniu br. w porównaniu z grudniem zeszłego roku wzrosły udziały Superstacji do 0,16 proc. Z kolei udziały TV Biznes pozostały bez zmian - wynoszą 0,09 proc. Zobacz tabelę Zobacz tabelę

Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w styczniu br. znalazły się "Telekurier" i "Serwis informacyjny", w TVN 24 najchętniej oglądano "Szkło kontaktowe" i "Wydanie specjalne" związane z wypadkiem samolotu CASA, zaś w Superstacji najwięcej widzów przyciągnęły: "Dziennik" i "W Punkt".

Zobacz tabelę
Zobacz tabelę Zobacz tabelę

Autor: pp

Więcej informacji: TVN 24, TVP Info

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter