Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w lutym 2009 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje Dziecko" (Edipresse Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w lutym 2009 r. wyniosła 95 113 egz. i była o 20 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (Wydawnictwo
Bauer), który w lutym sprzedał się w ilości 82 742 egz. (spadek o
12 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik
"Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 80 806 egz.
(wzrost o 1 proc.).
Porównując dane z lutego b.r. do danych z poprzedniego miesiąca,
widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik
"M, jak mama".