Prasa 2009-05-19
0

Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w lutym 2009 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje Dziecko" (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w lutym 2009 r. wyniosła 95 113 egz. i była o 20 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który w lutym sprzedał się w ilości 82 742 egz. (spadek o 12 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 80 806 egz. (wzrost o 1 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z lutego b.r. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "M, jak mama".

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas