W I półroczu 2014 roku pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Twist”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2014 roku wyniosła 111 426 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 25,64 proc.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,19 proc. do poziomu 64 707 egz.
Na podium znalazł się jeszcze, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 19,81 proc. do 51 264 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w rankingu, bowiem o 26,38 proc. i wyniosła 44 723 egz.
Zobacz tabelę
W czerwcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do czerwca 2013 roku zmniejszyła się o 30,65 proc. do 106 023 egz. Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik „Fun Club” (52 263 egz.; spadek o 34,62 proc.), a na trzecim - „Bravo Girl” (34 253 egz.; - 40,99 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Twist” - było to 44,18 proc. do 33 350 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.