Prasa 2008-03-09
0

Spada sprzedaż dziennika Polska

W styczniu spadła sprzedaż wszystkich gazet regionalnych, na pozycję lidera awansowała "Gazeta Pomorska". Łączna sprzedaż tytułów pod marką 'Polska' wyniosła 321 tys. egz. - najwyższą osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 78 389 egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 758 egz.

Duże zmiany na rynku gazet regionalnych. Pozycję lidera stracił niekwestionowany numer 1 ostatnich lat "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse). Liderem sprzedaży ogółem została "Gazeta Pomorska" (Gazeta Pomorska Media) ze średnią 82 903 egz. (spadek o 3,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2006 r.) - wynika z styczniowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się gazeta "Polska Dziennik Zachodni" - 78 389 egz. (rok wcześniej 90 850 egz.) a na trzecim "Express Ilustrowany" (Polskapresse) - 51 560 egz.

Zobacz tabelę


Łączna sprzedaż gazet pod marką 'Polska' (plus "Kurier Lubelski" - na rynku od 15. października 2007) wyniosła w styczniu 2008r. 321 tys. egzemplarzy - najwyższą sprzedaż osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 78 389 egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 758 egz. Miesiąc wcześniej osiemnaście tytułów wchodzących w skład projektu"Polska" miało średnią sprzedaż na poziomie 359 tys. egz. (w listopadzie 2007 - 399 tys. egz.).

Zobacz tabelę


Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to spadła sprzedaż wszystkich dzienników regionalnych.

Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: Polska, Polskapresse, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas