W styczniu spadła sprzedaż wszystkich gazet regionalnych, na pozycję lidera awansowała "Gazeta Pomorska". Łączna sprzedaż tytułów pod marką 'Polska' wyniosła 321 tys. egz. - najwyższą osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 78 389 egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 758 egz.
Duże zmiany na rynku gazet regionalnych. Pozycję lidera stracił niekwestionowany numer 1 ostatnich lat "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse). Liderem sprzedaży ogółem została "Gazeta Pomorska" (Gazeta Pomorska Media) ze średnią 82 903 egz. (spadek o 3,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2006 r.) - wynika z styczniowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowała się gazeta "Polska Dziennik
Zachodni" - 78 389 egz. (rok wcześniej 90 850 egz.) a na trzecim
"Express Ilustrowany" (Polskapresse) - 51 560 egz.
Łączna sprzedaż gazet pod marką 'Polska' (plus "Kurier Lubelski" -
na rynku od 15. października 2007) wyniosła w styczniu 2008r. 321
tys. egzemplarzy - najwyższą sprzedaż osiągnęła 'Polska Dziennik
Zachodni' - 78 389 egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 758 egz.
Miesiąc wcześniej osiemnaście tytułów wchodzących w skład
projektu"Polska" miało średnią sprzedaż na poziomie 359 tys. egz.
(w listopadzie 2007 - 399 tys. egz.).
Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to spadła sprzedaż
wszystkich dzienników regionalnych.