Prasa 2015-03-04
2

Spada sprzedaż dwutygodników people, liderem „Party” (raport za 2014 rok)

W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży,  najwięcej straciły „Grazia” i „Gala”, a najmniej - „Viva!”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w 2014 roku wyniosła 286 874 egz. W porównaniu do 2013 roku była ona niższa o 17,23 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 22,87 proc. i średni wynik na poziomie 225 655 egz. Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma spadła w ciągu roku o 19,57 proc. do 161 929 egz.

Największy spadek w rankingu, wynoszący 38,87 proc., odnotowała „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w ub.r. uplasował się na poziomie 85 048 egz. Magazyn ten spadł z miejsca piątego na szóste – ostatnie.

Najmniej w zestawieniu straciła będąca na czwartej pozycji „Viva!” (Edipresse Polska) - jej średnia sprzedaż ogółem poszła w dół o 15,01 proc. do 144 773 egz.

Zobacz tabelę


W grudniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 225 018 egz. po spadku o 26,81 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Show” (190 482 egz., spadek o 15,32 proc.).

Również i w tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”, który spadł z miejsca trzeciego na czwarte. Jego wynik zmalał o 36 proc. do 110 555 egz.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: dwutygodnik people, dwutygodnik, zkdp, Party, Viva, Gala, Show

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter