Reklama 2008-07-14
0

Sony zaprasza agencje do walki o globalną kampanię telewizorów Bravia

Sony zaprosiło cztery ze swoich agencji do ubiegania się o stworzenie globalnej kampanii reklamowej telewizorów Bravia.

Sony ma w tym miesiącu usłyszeć w tym zakresie propozycje agencji, które były odpowiedzialne za regionalne kampanie płaskich telewizorów japońskiej firmy - donosi serwis WSJ.com.

Rywalizować będą ze sobą tutaj agencje Fallon i 180, które przygotowały kampanie Bravii odpowiednio w Europie i USA, a także Berlin Cameron United oraz Crispin Porter + Bogusk.

Według ekspertów spore szanse - szczególnie dzięki swojej kreatywności - ma tutaj agencja Fallon, która zdobyła Złote Lwy na Cannes Advertising Festival za słynne reklamy telewizorów Sony z udziałem skaczących piłeczek i eksplodującej kolorami wieży. Przeszkodzić może jej jednak niewielki rozmiar jej sieci.

źródło: WSJ.com

Autor: km

Więcej informacji: Sony, telewizor Bravia

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas