Reklama 2018-04-18
0

Napój piwny Somersby reklamowany w wersji arbuzowej (wideo)

Carlsberg Polska rozpoczął kampanię reklamującą nowy, arbuzowy wariant smakowy napoju piwnego Somersby. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Noble Graphics, Initiative Warszawa i Kamikaze.

Kampania jest oparta na spocie przedstawiającym letni, tętniący życiem i radością świat, w którym nie można się nudzić. Jednocześnie podkreśla, że to orzeźwiający i aromatyczny napój piwny o arbuzowym smaku z charakterystycznymi delikatnymi bąbelkami, najlepiej smakujący schłodzony i podany na kostkach lodu.

Somersby Watermelon jest dostępny w sprzedaży od połowy marca, w butelce 0,4-litrowej i puszcze 0,5-litrowej w rekomendowanej cenie 4,69 zł.

To czwarty wariant smakowy napoju Somersby - pozostałymi są: Apple, Blackberry i Elderflower Lime.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję oraz internet, zaplanowano też materiały i działania reklamowe w punktach sprzedaży.

Spot do kampanii przygotowała agencja Noble Graphics, komunikację w internecie - agencja Kamikaze, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

Autor: tw

Więcej informacji: Somersby, piwo, Carlsberg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas