Internet 2011-01-13
2

Słynny bezdomny dzięki filmikowi na Youtube trafił do reklamy (wideo)

Krótki filmik na YouTube może być kluczem do nowego życia i medialnej kariery. Pokazuje to przypadek niejakiego Teda Williamsa.

53-letni Williams stał się gwiazdą internetu po tym jak w YouTube pojawił się filmik, na którym bezdomny mężczyzna zbierał pieniądze na skrzyżowaniu w Columbus w stanie Ohio, za każdy datek odwdzięczając się kierowcom prezentacją swojego radiowego głosu.

Obejrzane przez miliony internautów nagranie odmieniło życie Williamsa, który niegdyś pracował w radiu, ale trafił na ulicę z powodu problemów z alkoholem i narkotykami. Z całej Ameryki mężczyzna otrzymał liczne propozycje pracy, m.in. od stacji radiowych i telewizyjnych oraz klubu NBA Cleveland Cavaliers. Pojawił się też w wielu programach talk-show.

Jedną z pierwszych propozycji, które przyjął Williams, jest udział w reklamie marki Kraft Macaroni & Cheese. Mężczyzna użycza w niej swojego "złotego głosu", a cały efekt wraz z materiałem zza kulis można obejrzeć poniżej.



 

Głos Williamsa ma być wykorzystany w kolejnych reklamach Kraft Macaroni & Cheese - marki należącej do Kraft Foods. Będą one częścią uruchomionej w maju ubiegłego roku kampanii "You know you love it", która potrwa co najmniej kolejnych dwanaście miesięcy.

Autor: km

Więcej informacji: Ted Williams, Kraft Macaroni & Cheese

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas