Wystartowały nagrania do drugiej edycji programu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej”, która trafi na antenę Polsatu jesienią br. Realizację cykli przejęła od Wedding & Party Dream Jj Group spółka Golden Media Polska.
Janachowska w ramach swojego projektu pomaga będących w trudnej sytuacji parom zorganizować wymarzony ślub. W każdym odcinku widzowie oglądać mogą inną parę. Przy organizacji ślubu Janachowskiej pomagają eksperci.
W pierwszej edycji byli to: tancerz Rafał Maserak, wedding planerka Małgorzata Dura, dekoratorka Iza Kurdyła oraz beauty team Wojciech Stasiak i Bartek Osowczyk.
Realizację cyklu przejmuje Golden Media Polska
Telewizja Polsat będzie kontynuować cykl, ale producentem nowych odcinków nie będzie należąca do Izabeli Janachowskiej i jej męża Krzysztofa Jabłońskiego spółka Wedding & Party Dream Jj Group, która kilka miesięcy temu wycofała się z produkcji telewizyjnej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Realizację drugiego sezonu nadawanego w Polsacie „Ślubnego pogotowia Izabeli Janachowskiej” przejęła firma Golden Media Polska. Spółka Izabeli Janachowskiej i jej męża Krzysztofa Jabłońskiego przeszła proces rebrandingu. Od 4 kwietnia br. działa jako Wedding & Party Dream.
Trwają zdjęcia, emisja jesienią
Z najnowszych informacji wynika, że już trwają zdjęcia do nowych odcinków „Ślubnego pogotowia Izabeli Janachowskiej”. Drugi sezon programu Polsat pokaże w jesiennej ramówce 2023 roku.
Nadal trwają poszukiwania uczestników do projektu. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie polsat.pl/casting.
- Łączy Was niesamowite uczucie i silna miłość? Czujecie, że Wasza historia jest absolutnie wyjątkowa i to właśnie Wam powinniśmy pomóc w realizacji marzenia o najpiękniejszym ślubie? Jeżeli czujecie, że to właśnie do Was powinien przyjechać mój różowy bus, to koniecznie zgłaszajcie się do nas - zaprasza młode pary Izabela Janachowska.
559 tys. widzów pierwszego sezonu
Pierwszy sezon programu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej” w Polsacie oglądać można było w niedziele o godz. 17.40, w okresie od 4 września do 23 października ub.r. Średnia widownia emisji premierowych odcinków wyniosła 559 tys. osób. Przełożyło się to na 5,17 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,72 proc. w grupie 16-59.
|
Izabela Janachowska nie wraca do TVN, jesienią Polsat pokaże drugi sezon „Ślubnego pogotowia”
|
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.