Reklama 2008-06-10
0

Słoń Torbalski rusza z kampanią marki Delsey

Dom mediowy PRO Media House przygotował ogólnopolską kampanię reklamową marki Delsey - producenta luksusowych bagaży, znanych na światowym rynku od ponad trzydziestu lat.

Na zlecenie Polskiej Grupy Słoń Torbalski, dystrybutora marki Delsey, PRO Media House zaplanował i zakupił działania w prasie: począwszy od tygodników opiniotwórczych, przez czasopisma biznesowe, skończywszy na prasie luksusowej.

Zadaniem kampanii, trwającej od początku czerwca do końca sierpnia 2008 roku jest zwiększenie świadomości marki i wsparcie sprzedaży w sezonie letnim.

Kreacja wykorzystana w kampanii została zaadaptowana z międzynarodowych działań reklamowych i pochodzi z centrali Delsey w Paryżu.

Autor: pr

Więcej informacji: Delsey, Słoń Torbalski

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas