Reklama 2012-12-20
0

„Słodycz zapomnienia” w kampanii płynów do kąpieli Luksja

17 grudnia w prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa nowej linii płynów do kąpieli Luksja (produkowanych przez PZ Cussons Polska). Akcję przygotowały firmy Change Integrated i ZenithOptimedia Group.

Kampania nowych płynów do kąpieli Luksja podkreśla ich smakowite zapachy oraz kremową pianę. Reklamy z hasłem „Poznaj słodycz zapomnienia w gorącej kąpieli” mają formę rysunków i typografii, co ma wskazywać na unikalność produktów. W akcji prezentowane są ich dwa z czterech wariantów zapachowych tych płynów: Luksja Cherry Tart i Luksja Carmel Waffle (pozostałe to Luksja Lemon Pie i Luksja Blueberry Muffin).



Kampania obejmuje prasę (kilkanaście tytułów kobiecych) oraz internet. Reklamy przygotowała agencja Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
 

Autor: tw

Więcej informacji: Luksja

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas