W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej bukmachera Superbet "Razem jesteśmy Super!" obok ambasadorów marki występuje piłkarz Sławomir Peszko.
Głównym bohaterem przedstawionej w reklamie telewizyjnej historii jest Sławomir Peszko, który dzięki aplikacji mobilnej Superbet, spędza ekscytujący dzień z pozostałymi ambasadorami marki. Były piłkarz reprezentacji Polski spotyka na swojej drodze piłkarzy Górnika Zabrze i Jerzego Dudka, w ringu staje oko w oko z Janem Błachowiczem, a w studiu telewizyjnym trafia na pytania od Michała Bugno.
W spocie wystąpił również piłkarski Youtuber „Qesek”. Wszystkie te postacie są już znane z wcześniejszej współpracy z Superbet.
Debiutem jest natomiast rola Adama Kornackiego - dziennikarza motoryzacyjnego, który związał się umową z bukmacherem i jest zaangażowany także w prowadzenie nowego, motoryzacyjnego formatu na kanale YouTube Superbet.
Scenariusz nowego spotu napisany jest w luźnej, humorystycznej konwencji. Superbet chce dostarczać rozrywki także tym, którzy nie są codziennymi użytkownikami aplikacji i serwisów bukmacherskich. Wystarczy że czerpią z życia satysfakcję i pasja jest dla nich wszystkim.
Spoty emitowane będą w telewizji i kanałach internetowych. Uzupełnieniem głównej, 30-sekundowej reklamy będzie seria krótszych produkcji 15-sekundowych, rozwijających historie poszczególnych ambasadorów oraz spoty komunikujące zaangażowanie sponsoringowe Superbet.
Superbet reklamuje się Janem Błachowiczem
Jako pierwszy opublikowany został materiał z Janem Błachowiczem, który już wkrótce stanie w obronie mistrzowskiego pasa federacji UFC. Kolejna produkcja z tej serii przeniesie narrację tej super opowieści na stadion Górnika Zabrze.
Dodatkowym wzmocnieniem kampanii są ekspozycje OOH i digital w najbardziej ruchliwych punktach miast. Superbet do końca roku będzie widoczny na ulicach Warszawy, Śląska, Trójmiasta i Krakowa.
Autorem scenariuszy dla Superbet jest Catalin Rusu, chief creative partner & CEO w agencji Rusu+Bortun. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Marek Dawid z asystą Filipa Lufta, produkcja -Raman Statsenka.
Po stronie klienta projekt prowadzony był przez Katarzynę Gawlik (marketing manager Superbet w Polsce), Nicole Briggs-Kolmodin (global head of brand identity Superbet), Martinę Živković (Global Head of Planning) oraz Vlastimira Vukadinovića (global head of Marketing).
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Media Direction.