W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 11 do 17 maja 2015 roku zmniejszył się o 0,04 pkt. proc. do 12,80 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,46 pkt. proc. i wyniósł 11,87 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,90 proc., po spadku o 0,08 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,01 proc.; w dół o 0,31 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” zmalał w ciągu tygodnia z 45,47 proc. do 44,58 proc.
Zobacz tabelęW grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,10 pkt. proc. do 13,82 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 12,64 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po wzroście o 0,22 proc., wyniósł 9,62 proc. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,22 pkt. proc. do 7,93 proc.).
Zobacz tabelę- 1
- 2