Technologie 2007-09-16
0

Słaba obsługa klienta u operatorów telekomunikacyjnych

Większość amerykańskich operatorów telekomunikacyjnych nie zapewnia szerokiego zakresu usług związanych z internetową obsługą swoich klientów.

Jak informuje serwis TechWeb, powołując się na badanie firmy Brulant, 69 procent serwisów internetowych operatorów nie oferuje możliwości zalogowania się do konta swoim klientom. Firma analizowała m.in. witryny takich operatorów jak Qwest, Sprint, Verizon, T-Mobile, MCI, Vonage, Skype, Windstream i SunCom.

W 40 procentach takich serwisów nie ma możliwości przeszukiwania strony, a tylko 30 procent oferuje dział z pomocą dla użytkowników. Żadna z przebadanych przez firmę Brulant stron operatorów nie zapewnia użytkownikom informacji o bezpieczeństwie na temat ich kont.

Z badania wynika, że najlepiej pod względem internetowej obsługi klienta prezentują się Sprint i Vonage. Najsłabiej wypadły MCI i Skype.

źródło: TechWeb

Autor: km

Więcej informacji: Brulant, USA, obsługa klienta

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas