Internet 2007-08-20
0

Słaba jakość wideo online zniechęca internautów

60 procent amerykańskich internautów oglądających przynajmniej raz w tygodniu wideo online nie zamierza odwiedzać ponownie stron, które oferują słabą jakość klipów.

Tak wynika z badania JupiterResearch przeprowadzonego na zlecenie Akamai Technologies.

Połowa niezadowolonych użytkowników stwierdziła, że w takim przypadku kieruje się do konkurencyjnych serwisów. Ponad 1/4 respondentów za mało prawdopodobne uznała, że w przyszłości ponownie odwiedzi stronę oferującą słabej jakości materiały wideo.

Największym źródłem frustracji dla odwiedzających internetowe serwisy wideo jest opóźniony start danego klipu i przerwy spowodowane buforowaniem danego materiału.

Z kolei ponad 40 procent badanych stwierdziło mniejsze zainteresowanie treściami wideo online ze względu na bogatsze doświadczenia jakiego doznają oglądając materiały na ekranach swoich odbiorników telewizyjnych.

Autor:

Więcej informacji: wideo online

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas