Reklama 2005-01-04
0

Skuteczny konkurs radiowy

Zakończył się konkurs radiowy zorganizowany na potrzeby promocji "Obudź kasę" organizowanej przez należące do Masterfoods Polska marki Chappi i Kitekat

Konkurs trwał od 29 listopada. Został przeprowadzony w wybranych na potrzeby konkursu stacjach lokalnych w 8 największych miastach (nazw stacji nie ujawniono).

 Słuchacze mieli za zadanie odgadnąć imiona znanych z literatury i historii sławnych psów i kotów. Nagrodami w konkursie były 3-miesięczne zestawy jedzenia dla zwierząt. W sumie rozdano ponad 1,5 tony jedzenia.

Dom mediowy Mediacom Warszawa zaproponował formułę konkursu, jak również negocjował jego warunki.

Autor:

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas