Reklama 2016-03-21
2

„Skóra dobrze nastrojona” w reklamach AA Clinical Lift (wideo)

W telewizji i prasie zaczęła się kampania reklamowa nowej linii kremów AA Clinical Lift (produkowanych przez firmę Oceanic). Akcję, pod hasłem „Skóra dobrze nastrojona”, wspólnie z producentem przygotowały firmy Change, Easy Hell, Rio de Post i Star Media.

Kampania podkreśla, że kremy AA Clinical Lift dzięki zaawansowanej technologii poprawiają kontur twarzy i redukuje zmarszczki. Są one dostępne w wersji na dzień i na noc dla kobiet z grup wiekowych 50+, 60+ i 70+.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (15-sekundowe spoty m.in. TVN, Polsacie, TVP1, TVP2) oraz prasę (magazyny z portfolio m.in. Wydawnictwa Bauer, Edipresse, Burdy, Agory i Grupy Zwierciadło). Materiały zostaną też wykorzystane przez producenta na międzynarodowych targach w Bolonii i Dubaju.

 

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change (należąca do Group One). Produkcją spotu zajęło się studio Easy Hell, a postprodukcją - Rio de Post. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się dom mediowy Star Media, a powierzchni reklamowych w prasie - we własnym zakresie firma Oceanic.

Autor: tw

Więcej informacji: AA, Oceanic, kosmetyki

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas