TVN7 zmienia oprawę audiowizualną. Nowy design kanału, przygotowany przez niemiecką firmę Velvet, zostanie wprowadzony 1 września wraz ze startem jesiennej ramówki stacji.
Nowe ID ma służyć odświeżeniu wizerunku kanału. W logo stacji pozostanie "siedem", ale tym razem jako cyfra. Na nią nałożone zostanie koło - kształt logotypu TVN, symbolizujące integralność z Grupą TVN.
Poszczególne pasma tematyczne będą reprezentowane za pomocą swojego własnego języka graficznego i koloru (komediowa sobota to kombinacje z kolorem pomarańczowym, familijna niedziela z zielenią). Kluczem nowej oprawy będzie jednak intensywny kolor fioletowy dominujący ekran zarówno w pasmach dziennych jak i nocnych.
- Chcemy odciąć się od dotychczasowego wizerunku stacji. Ta radykalna zmiana w stylu jest w pełni spójna ze zmianami zachodzącymi nie tylko w ramówce Siódemki, ale przede wszystkim ze zmianami profilu widza naszego kanału - tłumaczy Małgorzata Wrona, szefowa TVN7.
- Mamy nadzieję, iż nowoczesne i ciekawe graficzne rozwiązania wpasują się w gust młodych, aktywnych ludzi z dużych miast, charakteryzujących się poczuciem humoru, odwagą i liberalnym stosunkiem do otaczającej rzeczywistości - dodaje Wrona.
Z dniem 1 września stacja wprowadzi również nową ramówkę. Kanał będzie koncentrował się na emisji programów w pasmach tematycznych.
W poniedziałki po 20.00 Siódemka zaplanowała pasmo melodramatów, widzowie zobaczą takie produkcje jak "Słodki listopad", "Bez granic", "Bodyguard", "Kapitan Corelli", "Niebezpieczne związki". We wtorki na antenie obecne będą filmy oldskul.