Reklama 2016-07-12
1

Siedem zgłoszeń do rozmów o planowaniu i zakupie mediów dla Telewizji Polskiej, zlecenia broni Maxus

Sześć firm i jedno konsorcjum zgłosiło się w odpowiedzi na ogłoszony przez Telewizję Polską dialog techniczny na planowanie i zakup mediów do planowanych kampanii reklamowych. Wśród nich jest pracujący dla nadawcy dom mediowy Maxus.

Rozmowami z Telewizją Polską na temat obsługi mediowej jej przyszłych kampanii reklamowych zainteresowane są następujące firmy: Mr. Target, Value Media, Mediacore, AMS, Blue Eyes Media i Maxus Polska oraz konsorcjum złożone z trzech agencji:  Infinity Media, Codemedia i K2 Media.

Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla Telewizji Polskiej zajmuje się dom mediowy Maxus.

Z każdą z firm nadawca spotka się oddzielnie. Celem rozmów z tymi firmami jest uzyskanie wiedzy przez TVP na temat różnych sposobów realizacji planowania i zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowych publicznego nadawcy.

Telewizja Polska nie podaje, kiedy ogłosi przetarg na obsługę mediową.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas