Emitowany w Czwórce w niedzielne wieczory nowy program Michała Figurskiego "Jazda figurowa" ma po czterech odcinkach średnio 208 tys. widzów, 2,75 proc. udziału w grupie 4+ i 2,87 proc. w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Talk-show, który jest nadawany w niedziele po 22.30, notuje wyższy udział w rynku niż średni dobowy udział stacji, który w tym okresie wyniósł 2,07 proc. w 4+ i 2,51 proc. w 16-49.
W poniedziałki po 23.00 TV 4 emituje powtórki "Jazdy figurowej". Trzy dotychczas nadane powtórkowe emisje show obejrzało przeciętnie 119 tys. osób, co dało kanałowi odpowiednio 2,22 proc. i 2,27 proc. udziału.
Z danych telemetrycznych wynika, że program najchętniej oglądają mężczyźni, choć przyciąga minimalnie więcej kobiet. Największą popularnością talk-show cieszy się wśród osób w trzech grupach wiekowych (od 25 do 29 lat, od 35 do 39 lat i powyżej 45. roku życia), mieszkańców dużych miast oraz widzów z wykształceniem średnim i wyższym.
"Jazda figurowa" to talk-show w którym Michał Figurski rozmawia z kontrowersyjnym, znanymi i nieznanymi ludźmi.
Oglądalność premierowych odcinków "Jazdy
figurowej"
Widownia powtórkowych wydań talk-show
Profil widza programu