PR 2019-04-25
0

SGS Polska klientem LoveJob

Do grona klientów agencji employer brandingowej LoveJob dołączyła firma SGS Polska, zajmująca się usługami inspekcji, weryfikacji, badań i certyfikacji. 

Do zadań LoveJob należą wsparcie rozwoju wewnętrznych procesów komunikacyjnych oraz budowanie wizerunku SGS GBS jako pracodawcy.

LoveJob będzie również odpowiadał za przygotowywanie strategii działań, konceptów strategiczno-kreatywnych, w tym kampanii, wewnętrznych działań komunikacyjnych, akcji specjalnych, działań w social media, wraz z tworzeniem treści. Zajmie się też doradztwem w zakresie strategii i działań komunikacyjnych employer brandingu.

Za koordynację projektu odpowiada Anna Arak-Stachacz, employer branding strategist i Agnieszka Grabowska, junior project manager.

Klient został pozyskany w drodze konkursu ofert, umowa została zawarta na rok.

Autor: jd

Więcej informacji: LoveJob, SGS Polska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas