Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa serów produkowanych przez Spółdzielnię Mleczarską Ryki. Jednocześnie produkty zyskało nową identyfikację wizualną, stronę internetową i fanpage facebookowy. Działania przygotowała i prowadzi agencja Vena Art.
Spot z kampanii pokazuje wielopokoleniową rodzinę, która aktywnie spędza czas i je wspólnie zdrowe posiłki. Reklama podkreśla, że Spółdzielnia Mleczarska Ryki produkuje sery od 90 lat.
Kampania zaczęła się 25 kwietnia. Jest realizowana w telewizji (kanały z oferty TVP i TVN), radiu, internecie oraz na outdoorze (nośniki w największych miastach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Rzeszowie, Białystoku, Szczecinie, Zabrzu, Tychach, Katowicach, Bytomiu).
W ramach akcji odświeżono serwis internetowy smryki.pl oraz uruchomiono fanpage facebokowy Era Dobrego Sera. Wcześniej zmieniono wygląd opakowań serów produkowanych przez SM Ryki.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja marketingowa Vena Art.