Prasa 2009-10-01
1

Serial 'Dr House' w Gazecie Wyborczej

W piątek, 2 października wraz z "Gazetą Wyborczą" ukaże się pierwsza z siedmiu płyt DVD z serialem "Dr House".

Cena "Gazety Wyborczej" i pierwszej płyty DVD (z 4 odcinkami serialu) oraz etui do zbierania kolekcji - 8,99 zł. Następne części serii - płyty z 3 odcinkami - będą dostępne wraz z gazetą co piątek w cenie 7,99 zł.

Wydanie "Gazety z serialem wspiera kampania reklamowa prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), radiu (Polskie Radio Program 3, Radio Eska, RMF FM, Złote Przeboje), na portalach internetowych Agory oraz autopromocja.

Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Autor: pr

Więcej informacji: Dr House, Gazeta Wyborcza

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas