Reklama 2019-03-07
1

„Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie". Wizerunkowa kampania Żywiec Zdrój

Pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie" ruszyła kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój (Danone).

W wizerunkowym spocie twórcy podkreślają, że bardzo dużą część naszego serca stanowi woda, w związku z czym warto zadbać o odpowiednie nawodnienie całego organizmu. Muzycznym motywem jest piosenka Moniki Brodki "Varsovie".

- Serce to nie tylko metafora dobrych emocji, ale także jeden z najbardziej zasobnych w wodę organów w ludzkim ciele – wg naukowców zajmujących się badaniem fizjologii naszego organizmu składa się z niej aż w 79%. Właśnie dlatego w naszej kampanii podkreślamy ogromną rolę, jaką woda pełni w naszym życiu - mówi Anna Kochańska, kierownik marketingu marki Żywiec Zdrój.

Kampania realizowana jest w telewizji, internecie, serwisach VoD, mediach społecznościowych (YouTube), kinach oraz w punktach sprzedaży.

Za kreację i produkcję materiałów odpowiadał VMLY&R. Działania w internecie i social mediach koordynuje K2 Media.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediacom. Wsparciem PR zajmuje się MSL.

Autor: jd

Więcej informacji: Żywiec Zdrój

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas