Reklama 2018-03-22
0

Sebastian Oszczepaliński dyrektorem operacyjnym Ogilvy&Mather Poland

Sebastian Oszczepaliński obejmie na początku kwietnia br. nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego agencji Ogilvy&Mather Poland. Ostatnio pracował w Grupie Walk.

Utworzenie stanowiska dyrektora operacyjnego jest związane z planowaną restrukturyzacją agencji Ogilvy&Mather Poland. Firma właśnie ogłosiła, że zostaje połączona z agencją J. Walter Thompson Lemon Sky.

Sebastian Oszczepaliński będzie odpowiedzialny za taktykę, czyli realizację strategii rozwoju agencji, rozbudowę kompetencji, nadzór nad projektami, kontrolę procesów i optymalizację działań. Z kolei Agnieszka Wasilewska, prezes i dyrektor zarządzająca, odpowiada za wizję, strategię, kierunek rozwoju i tzw. leadership.

Oszczepaliński do Ogilvy&Mather przeszedł z Walk Digital. Pracował w niej od 2013 roku -najpierw jako senior project manager & producer, potem na stanowisku dyrektora zarządzającego, a przez ostatnie pół roku jako digital development director.

Wcześniej był interactive strategy managerem w agencji Marketing House należącej do Havas Worldwide, a także senior project managerem w Momentum Worldwide. Pracował również w Leo Burnett (jako head of digital), Arc Worldwide (jako project manager), L'Art (jako executive producer) oraz Pro Creation (jako account executive).

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas