W sierpniu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansował magazyn „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) w sierpniu 2014 roku wyniosła 55 250 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. była wyższa o 15,19 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W sierpniu 2013 roku tytuł ten był trzeci.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął miesięcznik „Lego. Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 54 356 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska), który rok wcześniej był liderem. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 54 034 egz., po spadku o 8,74 proc.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 54,01 proc. do 42 681 egz. - pochwalić się mogła „Księżniczka” (Egmont Polska), która awansowała z miejsca dziewiątego na piąte.
Natomiast najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska), który spadł z pozycji piątej na dwunastą - ostatnią. Jego wynik sprzedażowy w sierpniu br. zmniejszył się bowiem o 54,41 proc. do 17 058 egz.
Zobacz tabelę
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 12,55 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Lego. Legends of Chima”. Z kolei również i tutaj najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” - było to 40,91 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.