Reklama 2024-09-23
0

Save The Children potrzebuje agencji. Budżet to 240 tys. dolarów

Fundacja Save The Children Polska rozpoczęła przetarg na wyłonienie agencji, która zajmie się dla niej kampanią w mediach. Budżet zaplanowanych działań wynosi 240 tys. dolarów. 

Save The Children to niezależna organizacja działająca na rzecz dzieci. Walczy o ich prawa, pomaga im realizować ich potencjał. W Polsce organizacja odpowiada na potrzeby dzieci i rodzin od lutego 2022 roku, początkowo koncentrując się na uchodźcach z Ukrainy i przyjmującej ich społeczności. Jej biuro w Warszawie koordynuje pomoc humanitarną i niezbędne wsparcie w całym kraju. 

Fundacja planuje kampanię, której celem będzie zwiększenie widoczności Save the Children Polska wśród polskiego społeczeństwa, pozycjonowanie organizacji jako lokalnie istotnej i godnej zaufania, skupiającej się na ochronie praw dziecka, przy jednoczesnym uwzględnieniu potrzeb fundraisingowych Fundacji. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zaplanowane działania mają mieć ciepły i wzmacniający wydźwięk, odejście od „zimnego” tonu poprzez podkreślanie osobistych historii, sukcesów i możliwości pozytywnego zaangażowania. Kampania ma skupiać się na głosach dzieci i dawaniu im poczucia sprawczości, ma przedstawiać ich jako świadomych uczestników debaty, a nie bierne czy bezsilne osoby. Ma obejmować historie wideo emitowane w TV/kinach, treści w mediach społecznościowych, reklamy outdoorowe, współpracę z influencerami, reklamy cyfrowe, radiowe, prasowe.

Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za koncept kampanii i KV, scenariusz historii wideo, produkcję reklam w różnych formatach zgodnych z planem mediowym, planowanie i zakup mediów do zaplanowanych działań, treści do reklam cyfrowych i na social media oraz za realizację kampanii. 

Wybór zwycięskiej agencji zaplanowano do końca października, koncepcja kreatywna powinna być zaakaceptowana do 6 listopada a kampania ma wystartować na przełomie listopada i grudnia, potrwa 4 miesiące. 

Budżet kampanii wynosi 240 tys. dolarów. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 11 października. 

Autor: bg

Więcej informacji: Save The Children, przetarg, kampania

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas