Reklama 2025-01-14
0

Sara James twarzą kampanii Rossmanna o samoakceptacji

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Piosenkarka Sara James została ambasadorką Rossmanna w kampanii „A Ty? Co chcesz powiedzieć swojemu ciału?” na temat samoakceptacji. 

Wystartowała kampania marki Rossmann dotycząca samoakceptacji wśród młodych ludzi. Jej twarzą jest piosenkarka polsko-nigeryjskiego pochodzenia Sara James. W spocie wideo wykorzystano utwór Kory „Chcę Ci powiedzieć coś”.

Rossmann o samoakceptacji 

Kampania skupia się na dwóch aspektach codzienności nastolatków: rutynie pielęgnacyjnej i poszukiwaniu sposobu na wyrażenie siebie w formie makijażu. James zachęca, aby akceptować i pielęgnować własną wyjątkowość, a w rezultacie świetnie czuć się w swoim ciele.

– Pracując nad tą kampanią, zależało nam na stworzeniu przestrzeni do dialogu z własnym ciałem – intymnego, szczerego, a jednocześnie uniwersalnego. Chcieliśmy, aby nasza opowieść nie była kolejnym komunikatem krzyczącym do młodego widza, lecz spokojnym zaproszeniem do zatrzymania się - refleksji i autorefleksji. Dlatego postawiliśmy na prostotę obrazu – wspomina Nastka Gonera, reżyserka spotu.

Autorem zdjęć jest Marcell Lobenwein. Za produkcję odpowiedzialna była Papaya Films.

W poprzednich odsłonach kampanii Rossmanna poświęconych samoakceptacji i miłości do ciała wystąpili aktorka Maja Ostaszewska i piłkarz Kuba Błaszczykowski.  

Autor: Justyna Dąbrowska-Cydzik

Więcej informacji: Sarah, James Rossmann

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter