Reklama 2024-10-10
0

Sante nowym klientem agencji Insignia

Insignia przygotowała kampanię dla marki Lovege, należącej do Sante, jej nowego klienta. Kampania jest prowadzona pod hasłem „Nawiń swój freestyle z Lovege”. Osią działań jest konkurs, którego twarzą jest raper i autor tekstów piosenek - Liber (Marcin Piotrowski).

Agencja Insignia odpowiedzialna była za całościowe przygotowanie kampanii digital, w tym m.in.: big idea, key visual, organizację produkcji i nadzór produkcyjny, opracowanie koncepcji materiałów wideo oraz kreacji, copywriting, projekt i wdrożenie landing page, influencer marketing, taktyczną obsługę SoMe na potrzeby kampanii, oraz rekomendacje mediów i ich zakup.

Insignia obsługuje również konkurs, który jest osią akcji. Liber – raper i autor tekstów -  co tydzień nominuje znanych influencerów, którzy, pijąc Lovege, odpowiadają na jego freestyle i tworzą własne zwrotki, w klimacie marki Lovege. Każdy influencer tworzy swoją odpowiedź na „nawijkę” Libera i zachęca do tego samego swoich followersów. Materiały tworzone przez influencerów są udostępniane na platformie TikTok, jak i przekierowują do akcji konkursowej.

– W okresie back to school kawa z napojami roślinnymi Lovege staje się niezbędnym wsparciem dla intelektualnego wysiłku. Nasza kampania to nie tylko promocja wyjątkowego produktu, wolnego od zbędnych dodatków. To kreatywna zabawa, która pokazuje, jak dobra kawa z Lovege może inspirować – tym razem w rapowym wydaniu, bliskim grupie docelowej. Lovege jest wolne od tego, co zbędne, dlatego postawiliśmy na freestyle w lekkiej formie – komentuje Emilia Czerwiec-Caruso, creative group head agencji Insignia. 

Autor: bg

Więcej informacji: Sante, Insignia

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas